در واقع باید گفت کیک و کلوچه رژیمی یک دسر محبوب در سراسر جهان است. طبق گزارش وب استورنت ، آمریکایی ها در سال 2016 بیش از 140 میلیون دلار صرف خرید کیک کرده اند.

مقاله‌ای توسط The Nibble اشاره می‌کند که مصریان باستان اولین جامعه‌ای بودند که متوجه شدند مخمر طبیعی موجود در محیط، کلید بلند کردن خمیرشان است. اولین کیک ها از نوادگان نان مخمری بودند که روی سنگ های داغ برآمده بودند.

کیک و کلوچه رژیمی در قرن نوزدهم با اختراع مواد خمیرکننده مانند جوش شیرین و بیکینگ پودر – و همچنین افزایش قیمت شکر و فرهای خانگی معمولی شکل گرفت.مانند سایر غذاها و غذاهای منطقه ای، کیک ها بر اساس فرهنگ ها و مواد تشکیل دهنده اطرافشان شکل می گیرند.

در اینجا چند مورد از محبوب ترین کیک ها و آنچه آنها را منحصر به فرد می کند آورده شده است.

یک کیک و کلوچه رژیمی  به عنوان یکی از محبوب ترین کیک ها در ایالات متحده ماندگار شده است. واشنگتن پست  اشاره می کند که نام کیک توصیف کننده بافت نرم و مخملی آن است.

کیک

رنگی که معمولاً در سایر انواع کیک دیده نمی شود، در اصل از پودر کاکائو خام گرفته شده است. پودر کاکائو خام در دهه 1800 ظاهر شد و حاوی سطوح بالایی از آنتوسیانین بود.

رنگدانه ای روشن که غذاها را در حضور اسید به رنگ آبی، بنفش یا قرمز در می آورد. اولین کیک قرمز مخملی با دوغ پخته شد که دارای اسید کافی برای برهمکنش با آنتوسیانین و ایجاد رنگ مشکی متمایز است.

در طول جنگ جهانی اول، بسیاری از نانوایان مجبور شدند به هنگام کمبود تخم مرغ و شیر به چغندر رنده شده یا آب پخته روی بیاورند. این کار رنگ قرمز کیک را بیشتر روشن کرد.

یک وارونه آناناس یک کلاسیک پخت یکپارچهسازی با سیستمعامل است. به گفته آلتو هارتلی ، جوامع صدها سال است که با تابه های چدنی روی شعله های آتش پخته می شوند.

برای یک خوراکی شیرین، جوامع اولیه میوه‌های ورقه‌ای را به ته ظرف اضافه می‌کردند، روی خمیر می‌ریختند و پس از تمام شدن کیک، آن را برمی‌گردانیدند. از آنجایی که تابه‌های چدنی اولیه دارای پاهای عنکبوت بودند، کیک‌های میوه‌ای وارونه به نام کیک عنکبوتی شناخته می‌شدند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *