همانطور که گفته شد خرما بم مضافتی سرشار از مقدار زیادی مواد مغذی و مواد معدنی مانند کلسیم، فسفر، پتاسیم، منیزیم و ویتامین های گروه B، پروویتامین A، C و D است. از وارد کردن آن به رژیم غذایی خود دریغ نکنید تا بتوانید از همه آنها بهره مند شوید. شما می توانید به طور متوسط ​​3 تا 5 خرما در روز مصرف کنید.

طعم آنها شیرین است، سیر کننده هستند و می توان آنها را در رژیم های لاغری مصرف کرد، اما نباید از آنها سوء استفاده کرد زیرا قند زیادی دارند که با وجود مفید بودن می تواند کاهش وزن ما را تغییر دهد.

همانطور که مشاهده کردید خرما یک خوراکی لذیذ است که هزاران سال است که خورده می شود، این میوه کوچک خرما را می توان تقریباً در تمام سوپرمارکت ها، بازارها و فروشگاه های بزرگ پیدا کرد، اما بسته به اینکه از کجا آمده باشد، کیفیت آن متفاوت است.

در این مقاله چند فواید خوردن خرما برای سلامتی و نحوه گنجاندن آن در رژیم غذایی مورد بحث قرار خواهد گرفت.

از آنجایی که آنها خشک شده اند، محتوای کالری آنها بیشتر از اکثر میوه های تازه است. محتوای کالری خرما مشابه سایر میوه های خشک مانند کشمش و انجیر است.

خرما

خرما علاوه بر فیبر و آنتی اکسیدان حاوی چندین ویتامین و مواد معدنی است. با این حال، از آنجایی که میوه خشک هستند، کالری بالایی دارند.خرما سرشار از فیبر است که ممکن است برای جلوگیری از یبوست و کنترل قند خون مفید باشد.

خواص بالقوه تقویت مغز خرما به محتوای آنتی اکسیدان های شناخته شده برای کاهش التهاب از جمله فلاونوئیدها نسبت داده شده است.

خرما ممکن است برای کاهش التهاب و جلوگیری از تشکیل پلاک در مغز مفید باشد که برای پیشگیری از بیماری آلزایمر مهم است.
خرما منبع فروکتوز است که نوعی قند طبیعی است که در میوه ها یافت می شود.به همین دلیل خرما بسیار شیرین است و همچنین طعم لطیفی شبیه کارامل دارد.

آنها به دلیل مواد مغذی، فیبر و آنتی اکسیدان هایی که در آنها وجود دارد، یک جایگزین سالم عالی برای شکر سفید در دستور العمل ها ایجاد می کنند.

خرما به دلیل طعم شیرین، مواد مغذی، فیبر و آنتی اکسیدان هایش، جایگزین سالمی برای شکر سفید در دستور العمل ها است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *