ساعت curren زنانه ضد گلوله می باشد!!!

ساعت زنانه را قبل از مچ انداختن با زنجیر طلا به گردن آویزان می کنند یا به لباس می چسبانند که انگار نگینی است.

تمایل به در نظر گرفتن آن به عنوان زینت لباس با این واقعیت ثابت می شود که در طول زمان، مدل های در نظر گرفته شده برای عموم زنان تقریباً همیشه بسیار ارزشمند بوده اند.

برخلاف ساعت های مردانه که توجه صنعتگران بیشتر به جنبه های فنی معطوف شده است، تاریخچه ساعت های زنانه با تغییراتی در لباس مشخص می شود.

در قرن شانزدهم شواهدی از نمونه‌هایی از ساعت curren زنانه وجود دارد، اما «جواهری که زمان را نشان می‌دهد» هنوز از امتیازات معدودی است که به بالاترین طبقه اشراف تعلق دارند.

استفاده از ساعت‌های زنانه در اروپا در میان طبقات ثروتمند تنها در قرن بعد گسترش یافت، زمانی که مد و هنر جواهرات به ارائه اشکال مختلف توجه خواهند کرد.

سپس در قرن هفدهم از ساعت‌هایی به شکل گل، کتاب و صلیب استفاده می‌شد که بیشتر از نقره یا طلا با نقوش اسکنه، حکاکی و مینا ساخته می‌شد.

ساعت

از سوی دیگر، استفاده از سنگ های قیمتی نادرتر است: یاقوت، یاقوت کبود، زمرد و الماس ترجیحاً در جواهرات قرار می گیرند.

در آن زمان در سلسله مراتب لوازم جانبی معتبر، ساعت کمترین جایگاه را داشت.

“Sautoir” برجسته است – یک گردنبند بلند – و یک سنجاق سینه بزرگ در مرکز یقه، نزدیک قلب.

در نهایت، اینجا ساعت آویزان از کمر همراه با یک آینه نقره ای است، اما مهمتر از همه، یک شی کاملا کاربردی است.

در قرن هجدهم، مد تغییر می کند.

با کنار گذاشتن اشکال عجیب و غریب، قاب بیشتر به حالت گرد باز می گردد تا جایی برای تزئین باقی بماند.

ساعت به طور قطع وارد جعبه جواهرات خانم ها می شود که با الماس، مینا یا مروارید تزئین شده است: مدل های جدید همچنین در دسته پنکه ها و چترهای آفتابی یا در کیت های آرایش گنجانده شده اند.

با قرن نوزدهم که از نظر تکنیک کامل شده و از نظر زیبایی شناسی به آن توجه شده است، ساعت ها حتی بر روی یقه زیباترین لباس ها نیز ارزش دارند.

در این دوره، مدل آویز، با پشتیبانی از سوترها، که در سنجاق‌هایی پنهان می‌شد تا به وضوح روی بدنه ثابت شوند یا در مرکز کولرها و – به ندرت – روی مچ دست قرار می‌گرفت، پیروز شدند.

اما، اگرچه دستبند در حال حاضر یک عنصر تزئینی مهم در نظر گرفته می شود، باید منتظر قرن بعد باشیم تا مد جدید گسترش یابد.