انجیر تازه در سرماخوردگی عفونت ریه را درمان می کند

نباید از خواص انجیر تازه در سرماخوردگی و کنترل عفونت در بدن غافل شویم.

انجیرهای به اصطلاح واقعی را می توان به دو دسته کلان تقسیم کرد: انجیر سفید (دوتاتو، جنتیله و وردینو با پوست زرد مایل به سبز و پالپ مایل به صورتی) و انجیر سیاه (Dattero، Brogiotto و Callara، با پوست قهوه ای مایل به ارغوانی و پالپ قرمز).

.در هر صورت باید تصریح کرد که معمولاً میوه ها از آنها گل آذین گوشتی (به نام سیکونیا) هستند که میوه های واقعی یعنی دانه های کوچک یا دانه های کوچک را در بر می گیرند.تفاله انجیر ترکیبی از خواص و فواید است.

مصرف منظم این میوه ها از آنجایی که سرشار از فیبر است، برای مقابله با یبوست و اطمینان از نظم روده مفید است و عملکرد ملین را برای همه مقاصد انجام می دهد.

انجیر

علاوه بر این، وجود آنزیم های مهم گوارشی و پری بیوتیک ها، انجیر را به یک متحد عالی برای سلامت کل سیستم گوارش تبدیل می کند، زیرا جذب غذاها و سایر مواد مغذی را تسهیل می کند و به عنوان یک ضد التهاب طبیعی برای غشاهای مخاطی عمل می کند.

انجیر سرشار از کلسیم و آهن است که برای مقابله با کم خونی بسیار مهم است، همچنین منبع عالی پتاسیم است.

بنابراین، آنها یک اثر معدنی و محافظتی استثنایی برای رفاه کل ارگانیسم و ​​به ویژه سیستم ایمنی دارند، که در مقابل آن عملکرد آنتی اکسیدانی دارند . اگر با یک رژیم غذایی متنوع و متعادل همراه باشد، مصرف انجیر می تواند به پیشگیری از برخی از انواع سرطان نیز کمک کند.

برعکس، آنها سدیم کمی دارند و بنابراین به حفظ فشار خون منظم کمک می کنند.

در عوض، آنها حاوی چندین ویتامین، به ویژه ویتامین های گروه A، B و C هستند، بنابراین ثابت می کنند که متحدان عالی برای سلامت پوست، چشم و دندان هستند.

در نهایت، از آنجایی که آنها عمدتاً از قندها تشکیل شده‌اند، نشان‌دهنده یک غذای بسیار پرانرژی هستند که قادر به تأمین انرژی فوری هستند، بنابراین برای مصرف در صبحانه، قبل از اجرای ورزشی یا در همه مواردی که لازم است به سرعت قدرت را بازیابی کنید، مناسب هستند.

انجیر اغلب توسط کسانی که به شکل آنها نگاه می کنند شیطانی می شوند زیرا آنها را بسیار کالری می دانند. در حقیقت، یک میوه متوسط ​​فقط 35 کالری دارد که عمدتاً از آب، قندها و چربی بسیار کمی تشکیل شده است.