کیف یا کیف خود را در مکانی تاریک، خشک و نه خیلی گرم نگهداری کنید، از نور مستقیم خورشید خودداری کنید زیرا می تواند چرم و منسوجات را سفید کند.

وقتی کیسه یا کیف اداری چرم زنانه را برای مدتی نگهداری می‌کنید، راحت می‌توانید آن را با دستمال کاغذی یا مواردی از این دست پر کنید تا از چین‌خوردگی در چرم جلوگیری شود و کیف شکل اولیه خود را حفظ کند.

نکته خوب این است که آن را در یک کیسه پارچه ای قرار دهید تا از گرد و غبار و آلودگی محافظت شود.

در صورت لزوم، ترجیحاً پس از هر بار استفاده، کیسه را خالی، تمیز و هوا دهید (مگر اینکه روزانه استفاده شود).

این امر خطر آلودگی کپک و بوی بد را به حداقل می رساند، به خصوص وقتی صحبت از کیف به میان می‌آید و در سفر بوده‌اید یا اغلب به تمرین عادت کرده‌اید، به این موضوع فکر کنید.

اگر کیسه خیس شده است، حتما آن را بلافاصله با یک پارچه جاذب و نرم خشک کنید. سپس اجازه دهید در دمای اتاق به خوبی خشک شود.

کیف

از خشک کردن آن در کابینت خشک کن، با سشوار، در خشک کن یا موارد مشابه خودداری کنید، زیرا چرم گرما را دوست ندارد، اما باید در هوا خشک شود.
سعی کنید از پر کردن کیسه خودداری کنید تا حالت انفجاری پیدا کند، زیرا این کار می تواند باعث ساییدگی و پارگی زیادی در دسته و بند شانه شود و حتی ممکن است کیف یا کیف را از بین ببرد.

وسایل ضروری را بسته بندی کنید و به جای بسته بندی زیاد و سنگین، یک کیف یا کیف بزرگتر انتخاب کنید.

اجناس چرمی جدید معمولاً با محصولاتی که از محصول محافظت می کنند، از قبل آماده می شوند، به این معنی که معمولاً می توانید بلافاصله از کیف یا کیف استفاده کنید.

همیشه کیف خود را بعد از استفاده چک کرده و از آن مراقبت کنید. در صورت لزوم آن را خالی و تمیز کنید.

همیشه اطمینان حاصل کنید که هرگونه آلودگی را با یک پارچه نرم پاک کنید. اگر کثیفی سنگین تری روی محصول چسبیده است، از یک پارچه مرطوب استفاده کنید و با احتیاط خشک کنید، اما همیشه از اضافه کردن رطوبت بیش از حد به محصولات چرمی خود اجتناب کنید زیرا می تواند لکه های زشتی ایجاد کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *