گل فروشی که حوله نانو استخری را به مشتریان خود هدیه می دهد!!

تنها نکته این است که با وجود جذب، سبکی و نرمی، استفاده از آن چندان خوشایند نیست و اگر خوب خشک نشود به دلیل رطوبتی که حفظ می کند، بوهای بسیار شدیدی ارائه می دهد.

این است که، واقعا، آب را به طور طبیعی جذب نمی کند، به نظر می رسد خشک است، اما واقعا آن را در کانال های روی رشته ها نگه می دارد.

اگر خود را با این نوع حوله نانو استخری خشک کرده باشید، متوجه شده اید که در کمترین زمان یک قسمت خیس می شود و باید به قسمت دیگری بروید. و همه اینها به دلیل همین احتباس آب است

آنها همچنان برای حمام، برای دوش در خانه و بهترین گزینه برای هتل ها یا مکان های اقامت انتخاب می شوند. و همین است.

حوله

این فیبر طبیعی وقتی نوبت به ایجاد طرح‌های اصلی، پیچیده یا ظریف با رنگ‌ها یا، در غیر این صورت، با رنگ سفید همیشه که خلوص را در هر کجا که می‌رود، ایجاد می‌کند، بسیار بازی می‌کند.

پنبه بر خلاف احتباس آب میکروفیبر، آبی را که به طور طبیعی جذب می کند در سراسر لباس پخش می کند.

این باعث می شود که خشک شود حتی اگر ناحیه ای که قبلاً آب را جذب کرده ایم مرطوب باشد.

کسانی که همیشه به پنبه وفادار هستند از حوله برای حمام خود استفاده می کنند و میکروفایبر گزینه ای ارزان، زیست محیطی، سبک و نه دست و پا گیر برای حمل و نقل حوله است و نیاز داریم که به سرعت خشک شود و کمترین فضای ممکن را اشغال کند.

حمام خود را با بهترین حوله ها بپوشانید، همانطور که قبلا در پست های قبلی دیدیم، تنوعی که در حوله ها برای حوله حمام تروادور مترادف با کیفیت چند هفته پیش ما این لذت را داشتیم.

آسان peasy! بوی کپک زدگی حوله های حمام را از بین ببرید.

بسیار آزاردهنده است که بعد از گذشت زمان، حوله های حمام شروع به داشتن آن کنند.