معنی و کاربرد عقیق در فنگ شویی

ممکن است با عقیق ها به عنوان افزودنی تزئینی برای جواهرات آشنا باشید، اما آیا می دانستید که می توان از آنها برای تقویت فنگ شویی خود نیز استفاده کرد؟ مانند تمام کریستال های طبیعی، اوپال ها دارای مشخصات منحصر به فرد انرژی هستند که می تواند به شما کمک کند انرژی را در خانه خود تغییر دهید، زمانی که با هدف استفاده می شود.

اوپال چیست؟
اوپال یک سنگ قیمتی زیبا است که در رنگین کمانی از رنگ ها ظاهر می شود. دو نوع اصلی عقیق عبارتند از عقیق گرانبها که دارای مجموعه ای از رنگ های کمانی است و عقیق معمولی که این گونه نیست. عقیق ها ارتباط قوی با بینایی و شهود دارند و می توانند با فنگ شویی برای فعال کردن و تقویت این ویژگی ها استفاده شوند.

خواص اوپال
رنگ: متنوع
چاکرا: بستگی به رنگ دارد
شماره: ارتعاش به 8
سیاره: زهره
زودیاک: سرطان، ترازو، عقرب، ماهی، مار
مناطق باگوا: Career Gua (Kan)
عناصر: آب
منبع: استرالیا، برزیل، کانادا، هندوراس، ایسلند، مکزیک، پرو، اسلواکی، تانزانیا، بریتانیا، ایالات متحده آمریکا
معنی و کاربرد اوپال
اوپال سنگ بسیار حساسی است که می تواند بینایی، شهود و بینش را تقویت کند. همچنین می تواند به شما کمک کند تا با خلاقیت، الهام و تخیل درونی خود ارتباط برقرار کنید. گفته می شود که عقیق به شما کمک می کند نامرئی شوید و در شرایطی که ممکن است نیاز به محافظت از خود در برابر خطر داشته باشید توصیه می شود. این سنگ همچنین می تواند در آشکار کردن مسائل کمک کننده باشد تا بتوان با آنها برخورد کرد. علاوه بر این، عقیق با انرژی عشق، اشتیاق و میل مرتبط است.

چگونه سنگ قیمتی پیدا کنیم

انواع عقیق
انواع مختلفی از عقیق وجود دارد که هر کدام دارای مزایای انرژی منحصر به فرد هستند. در اینجا چند مورد است که ممکن است با آنها برخورد کنید.

عقیق سیاه نادرترین نوع عقیق است که آن را به ویژه ارزشمند می کند. دارای پس زمینه تیره است که باعث می شود رنگ های دیگر واضح تر به چشم بیایند. عقیق سیاه برای اتصال به چشم سوم و دعوت به بینش و بینش مفید است.

عقیق آبی و قیمت فیروزه در دبی از کشور ایران گران تر است برای تقویت ارتباطات و یادگیری صحبت کردن با شجاعت بیشتر و آزادانه مفید است. همچنین می توان از آن برای تحریک بینش و خلاقیت استفاده کرد.

بولدر اوپال عقیقی است که در درون یک سنگ شکل گرفته است. برای بدن های ذهنی، فیزیکی، عاطفی مفید است و می تواند به پاکسازی هاله کمک کند. همچنین بخش های خودآگاه و ناخودآگاه ذهن را به هم متصل می کند.

عقیق معمولی در رنگ‌های زیادی وجود دارد، اما رنگ‌های درخشانی مانند عقیق گرانبها ندارد. این به تعادل چاکراها و همچنین انرژی های مردانه و زنانه کمک می کند و سنگی عالی برای افزایش ثروت و فراوانی است.

عقیق آتش در درجه اول قرمز یا نارنجی است و برای مقابله با فرسودگی و استرس مفید است. همچنین می تواند احساس اعتماد به نفس را افزایش دهد.

عقیق سبز باعث آرامش و مدیتیشن می شود و می تواند در پاکسازی و التیام بدن فیزیکی مفید باشد.

اوپال صورتی یک سنگ ایرانی آرام بخش است که برای مدیتیشن مفید است. همچنین برای شفای جسمی، عاطفی و معنوی استفاده شده است. عقیق صورتی به انرژی عشق متصل است و می توان از آن برای کنار گذاشتن شیوه های قدیمی بودن استفاده کرد.

عقیق قرمز با ایجاد تعادل در سمت راست و چپ مغز به ایجاد افکار و اعمال مثبت کمک می کند. همچنین می توان از آن برای آرام کردن انرژی تهاجمی یا خصمانه استفاده کرد.

صادرات سنگ

عقیق سفید دارای زمینه سفید یا خاکستری روشن است. ارتباط ویژه ای با چاکرای تاج دارد و اغلب برای افزایش وضوح ذهنی و دعوت به آرامش در موقعیت های پر هیجان استفاده می شود.

اوپال آب سنگی شفاف است که دارای جرقه های رنگی است. برای مقابله با استرس مفید است و اغلب برای دعوت به بینایی استفاده می شود.