لامپ شمعی نوریکس را با آب شارژ کنید!!!

یکی دیگر از پارامترهای مهم داده شده با “لامپ” LED، دمای رنگ یک منبع نور مشخص است.

در فروشگاه ها، ما با لامپ های LED روبرو خواهیم شد که به عنوان مثال، نور “سفید گرم” یا “سفید سرد” را می دهند.

علاوه بر چنین مشخصات شفاهی، سازندگان همچنین مقدار دمای رنگ ساطع شده توسط یک منبع نور معین را که بر حسب کلوین بیان می‌شود، ارائه می‌کنند.

به طور کلی، منبعی با دمای رنگ 3000 – 4000 کلوین نور دلپذیری گرم می دهد، زمانی که این مقدار از 5000 کلوین بیشتر شود، ما در مورد سفید سرد و پرانرژی صحبت می کنیم.

همچنین به یاد داشته باشید که لامپ شمعی نوریکس طیف گسترده ای از ترتیبات نورپردازی را در آپارتمان به ما می دهد، ما می توانیم از نورپردازی LED رنگی و همچنین “لامپ” LED که اجزای خانه هوشمند هستند استفاده کنیم که به شما امکان می دهد با استفاده از تلفن هوشمند نور را از راه دور کنترل کنید.

اگر هنوز از لامپ های کلاسیک استفاده می کنید، تغییر به نور LED می تواند مزایای قابل اندازه گیری را به همراه داشته باشد.

مقدار واقعی صرفه جویی به تعداد لامپ کلاسیک و توان مصرفی شما در حال حاضر و مدت زمان بستگی دارد.

لامپ

از نظر واقع بینانه، بعید است که کسی یک لامپ فیلامنت کار را برای جایگزینی آن با منبع نور LED دور بیندازد.

با این وجود، هنگامی که لامپ کلاسیک فرسوده می شود، ارزش خرید یک “لامپ” LED را به عنوان لامپ بعدی دارد.

بیایید یک موقعیت فرضی را تصور کنیم ما 4 ساعت در روز روی میزی کار می کنیم که با یک لامپ کلاسیک 60 وات روشن می شود.

در طول سال، این به معنای مصرف برق منبع نور به تنهایی در سطح 87.6 کیلووات ساعت است.

به این باید قیمت خود لامپ را نیز اضافه کنید 4 ساعت استفاده روزانه به معنای 1460 ساعت نور در سال است که از عمر یک لامپ معمولی (تخمین زده شده 1000 ساعت) بیشتر است، بنابراین باید یک لامپ دیگر بخریم.

وقتی لامپ سنتی 60 وات را در سناریوی خود با یک “لامپ” LED مناسب با خروجی نور قابل مقایسه با یک لامپ کلاسیک 60 وات جایگزین می کنیم، مصرف برق برای این منبع نور 8 وات است، با فرض 4 ساعت استفاده روزانه، ما از 11.68 کیلووات ساعت در هر ساعت استفاده خواهیم کرد.

سال همچنین باید به خاطر داشت که طول عمر LED ها بسیار بیشتر است (15000 ساعت غیرعادی نیست)، بنابراین در سال آینده فقط هزینه انرژی را متحمل می شویم، در حالی که با استفاده از یک لامپ کلاسیک، باز هم باید بیشتر هزینه کنیم.

هر چه تعداد این منابع نور را با منابع کم مصرف جایگزین کنیم، سود بیشتری به دست می آوریم. البته به یاد داشته باشیم که “لامپ” های ال ای دی حداقل 2 سال گارانتی دارند، پس ارزش آن را دارد که گواهی خرید را نگه دارید تا در صورت لزوم منبع نور معیوب را در مدت گارانتی رایگان تعویض کنید.