فروشنده ای تلویزیون سامسونگ 32 اینچ دست دوم را به مشتری بصورت رایگان تحویل داد

بنابراین می توان از سوسو زدن اجتناب کرد و حرکت سریع را با نرخ تصویر حدود 25 در ثانیه، با دو نور صفحه نمایش در هر عکس شبیه سازی کرد. مقدار دقیق نرخ تکرار تصویر مورد استفاده در یک منطقه معین با ارجاع به فرکانس توان الکتریکی که در آن ناحیه غالب است انتخاب شده است و همین موضوع باعث کاهش قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی 40 فوت شد.

در اروپا، جایی که جریان متناوب 50 هرتز قانون است، نرخ تصویر تلویزیون 25 در ثانیه (50 نور صفحه نمایش در هر ثانیه) است. در آمریکای شمالی نرخ تصویر 30 در ثانیه (60 نور صفحه نمایش در هر ثانیه) برای مطابقت با جریان متناوب 60 هرتزی است که در آنجا غالب است.

نرخ انتقال تصویر بالاتر در آمریکای شمالی باعث می‌شود که تصاویر در اروپا پنج برابر روشن‌تر از تصاویر در اروپا باشند، اما این مزیت با کاهش 20 درصدی جزئیات تصویر برای استفاده برابر از کانال جبران می‌شود. دومین جنبه عملکردی که در یک سیستم تلویزیونی باید رعایت شود، ساختار دقیق تصویر است و شما می توانید با توجه به این ویژگی قیمت جاروبرقی رباتیک سامسونگ را به راحتی دریافت کنید.

یک حکاکی چاپی ممکن است دارای چندین میلیون نقطه نیم تن در هر فوت مربع از سطح باشد. با این حال، بازتولیدهای حکاکی برای بازرسی دقیق در نظر گرفته شده اند، بنابراین ساختار نقطه نباید حتی در فاصله نزدیک با چشم غیر مسلح آشکار شود. از آنجایی که تصویر تلویزیون در برد نسبتاً طولانی مشاهده می شود، چنین جزئیات دقیقی هدر دادن هزینه زیادی در تلویزیون خواهد بود.

تلویزیون با کیفیت استاندارد (SDTV) با این فرض طراحی شده است که بینندگان در محیط خانه معمولی در فاصله ای برابر با شش یا هفت برابر ارتفاع صفحه تصویر قرار دارند – به طور متوسط حدود 3 متر (10 فوت) دورتر. حتی تلویزیون با وضوح بالا (HDTV) بیننده‌ای را فرض می‌کند که نزدیک‌تر از سه برابر ارتفاع تصویر از آن فاصله نداشته باشد و همین موضوع باعث اختلاف قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچ دست دوم می شود.

در این شرایط، ساختار تصویری از حدود 200000 عنصر تصویر برای SDTV (تقریباً 800000 برای HDTV) مصالحه مناسبی است. اساس فیزیولوژیکی این سازش در این واقعیت نهفته است که چشم طبیعی، تحت شرایط معمولی برای تماشای تلویزیون، می تواند جزئیات تصویری را در صورتی که زاویه ای که این جزئیات در چشم قرار می گیرند کمتر از دو دقیقه قوس نباشد، تشخیص دهد.

این نشان می‌دهد که ساختار SDTV متشکل از 200000 عنصر در یک تصویر به ارتفاع 16 سانتی‌متر (0.5 فوت) فقط در فاصله 3 متری (10 فوت) قابل تشخیص است، و ساختار سینما خانگی اسنوا را می‌توان در حدود 1 متر (3 فوت) تشخیص داد. . ساختار هر دو تصویر ممکن است به طور قابل اعتراضی در فاصله کوتاه مشهود باشد – به عنوان مثال، در هنگام تنظیم گیرنده – اما نیاز به سیستمی برای تقبل هزینه های سنگین انتقال جزئیات که فقط توسط بخش کوچکی از مخاطبان استفاده می شود، نامناسب است. بخش کوچکی از زمان تماشا

 

  • منابع:
    1. The physiological basis of this compromise
  • تبلیغات:
    1. آشنایی با ویژگی های کار آفرین موفق
    2. استفاده از فوم در صندلی چوبی
    3. شیک ترین مدل کاشی و سرامیک
    4. گل رز قرمز نمادی از عشق و محبت است