ظروف یکبار مصرف شله زرد در شب عروسی مورد توجه قرار گرفت

لازم است بدانید که ظروف یکبار مصرف شله زرد از مقوای کرافت قهوه ای و سفید نشده با پوشش داخلی ساخته شده از PLA ساخته شده اند و بنابراین عاری از مواد افزودنی شیمیایی و پلاستیک مبتنی بر نفت هستند.
کاسه های ارگانیک برای سالاد و غیره دارای گواهینامه DIN13432 قابل کمپوست هستند. کاسه های سوپ هم کاملا زیست تخریب پذیر هستند و هم از نظر فنی قابل بازیافت هستند
ظروف یکبار مصرف شعله زرد از مقوای کرافت محکم ساخته شده اند. به لطف پوشش داخلی، کاسه های آماده می توانند حتی در هنگام پر کردن سالاد با سس مقاومت کنند.
ظروف یکبار مصرف شعله زرد به دلیل شکل کاسه ای پهن برای سرو شعله زرد و آش و دیگر غذاهای سرد و گرم مناسب هستند.
جزئیات کالا: 50 کاسه مقوایی یکبار مصرف ارگانیک، گرد، ساخته شده از مقوای کرافت، قهوه ای، با پوشش داخلی PLA، حجم پرکننده 700 میلی لیتر، چاپ نشده. درپوش های همسان را می توان جداگانه سفارش داد.

ظروفظروف پلاستیکی Tupperware که نمادی از طراحی مدرن به حساب می آیند، مطمئناً یکی از پرکاربردترین و شناخته شده ترین ظروف امروزی در جهان برای نگهداری مواد غذایی در یخچال، فریزر یا بردن به محل کار شما هستند.

با این حال کمتر کسی می داند که داستان کاسه های غذای شناخته شده داستان یک مادر مصمم و انتقام پلاستیک است.

کلمه “کاسه” که از کلمه لاتین “گاملا” گرفته شده است در قرن شانزدهم ظاهر شد و برای اولین بار به کاسه بزرگ چوبی یا فلزی اشاره دارد که سربازان یا ملوانان در آن با هم غذا می خوردند.
عبارات «در کاسه بودن» و «در کاسه خوردن» با کنایه به معنای غذا خوردن در معمولی است. کاسه همچنین یک کاسه است که درب دارد و برای تهیه یا گرم کردن ظرف یا برای حمل جیره یا غذا استفاده می شود.
یکی با لبه های بلند که دارای دو محفظه برای سرو گوشت و سبزیجات به طور جداگانه است، «گاملوت» است.
پلاستیک برای غذا اکنون هر روز وارد آشپزخانه ما شده است. موادی که می توانند با مواد غذایی تماس پیدا کنند باید آزمایشاتی را برای تأیید مناسب بودن و ایمنی آنها انجام دهند.
ما موادی را که برای ساختن مواد مورد استفاده قرار می‌گیرند (تعداد زیادی وجود دارد) از خود مواد MOCA (مواد و اشیاء در تماس با غذا) که برعکس تعداد کمی هستند، تشخیص می‌دهیم.