زن آمریکایی بعد از گرفتن هدیه تولد شوهرش را با مانتو کشت

بهترین پیش بند و تاکر زینتی; لباس روز یکشنبه؛ راگ های خوشحال اگرچه این عبارت در حال حاضر برای لباس هر دو جنس به کار می رود، اما این عبارت در اصل و به درستی تنها مانتو زنانه اسپرت را توصیف می کند.

هر دوی لباس‌ها – پیش‌بند و تاکر – در قرن‌های 17 و 18 برای تنه و گردن پوشیده می‌شدند.

لباس های روز یکشنبه بهترین یا بهترین لباس; همچنین لباس های یکشنبه، بهترین روز یکشنبه و جلسات یکشنبه. این اصطلاح که از سال 1831 استفاده می‌شود، گسترش لباس‌های یکشنبه است و به روزهایی اطلاق می‌شود که بیشتر مردم لباس‌های زیبای خود را فقط در روز یکشنبه می‌پوشیدند، که مخصوص کلیسا رفتن و بازدید بود.

مانتومانتو

glad rags یکی از بهترین یا بهترین لباس; لباس های فانتزی یا شیک، به خصوص لباس شب رسمی؛ همچنین لباس و شادی.

این اصطلاح عامیانه آمریکایی بدیهی است که از سال 1902 مورد استفاده قرار گرفته است. یک اصطلاح عامیانه معادل، اما هنوز تثبیت نشده، رشته های سنگین است.

highwaters شلوارهای کوتاه یا شلوارهای غیر مد روز.

این عبارت از این استنباط طنزآمیز گرفته شده است که کسی که شلوار کوتاه کوتاه می پوشد باید منتظر سیل باشد. استفاده از این عبارت بدیهی است که منوط به دستورات دنیای مد است.

کت و شلوار میمون لباس رسمی; یک تاکسیدو؛ لباس کامل یک سرباز، افسر پلیس، و غیره.

این عبارت ممکن است اصلاحی از ژاکت میمون باشد، کتی که قبلاً ملوانان می پوشیدند و از نظر ظاهری شبیه به ژاکت سفتی است که توسط میمون های آسیاب اندام می پوشد. این عبارت برخی از کاربردهای معاصر را حفظ می کند.

من… کت و شلوار میمونی ام را درآوردم و چند کفش مناسب قرض گرفتم.

سوپ و ماهی لباس رسمی مردانه; یک برش کراوات سفید و دم. این اصطلاح در مورد لباس رسمی به کار می رود، زیرا سوپ و ماهی اغلب به عنوان اولین غذای یک شام رسمی سرو می شد.

مردان غیر رسمی را بیشتر از سوپ و ماهی خواهید دید.