دریافت کفش پیاده روی پاما با تحویل صندل های مجلسی قدیمی به کفاشی سراسر کشور!!!

پیاده روی بسیار فراتر از تفریح ​​است، تاثیرات مثبتی بر سلامتی شما دارد و در مبارزه با استرس موثر است و به رفاه کلی کمک می کند.

کوهنوردی ورزش پرهزینه ای نیست، زمان زیادی نمی برد و تجهیزات آن بسیار مقرون به صرفه است.

به همین دلیل است که کوهنوردی به یک ورزش محبوب در کرواسی تبدیل شده است.

بسته به سختی توری که انجام می دهیم، کفش برای پیاده روی متفاوت است و به همان اندازه فعالیت های مختلف به اندازه مدل های مختلف در فروشگاه ها و کمد لباس های ما وجود دارد.

هیچ قانون واحدی برای انتخاب کفش وجود ندارد، در اصل، فقط باید برای انتخاب مدل و اندازه وقت بگذارید، زیرا کفش برای ایمنی و لذت بردن از طبیعت بسیار مهم است.

کفش پیاده روی پاما باید از ما در برابر صدمات محافظت کنند و به پا و بدن احساس حمایت کنند، ضربه ها را از بین ببرند و هر صعود یا پیاده روی را بهتر، ساده تر و آسان تر کنند.

هنگام بازدید از فروشگاه ها، باید از قبل تصمیم بگیرید که آیا به کفش های کوتاه یا بلند نیاز دارید.

کفش

کفش‌های پیاده‌روی پایین مخصوصاً برای پیاده‌روی در زمین‌های خشک و کم تقاضا مناسب هستند، البته اگر مشکل مچ پا نداشته باشیم و تجربه راه رفتن در انواع مختلف زمین را داشته باشیم.

اگر می توانید آن را بخرید، بهتر است هم کفش های کم و هم بلند بخرید، اگر نمی‌توانید یا نمی‌خواهید کفش‌های کوتاه و بلند بخرید، پیشنهاد می‌کنیم کفش‌های بلند بخرید، زیرا برای اکثر پیاده‌روها و کوهنوردان مناسب‌تر است.

درست است که کفش‌های بلند تا حدودی سنگین‌تر و حجیم‌تر هستند، اما محافظت بهتری نیز دارند، به‌ویژه در مچ پا که در هنگام راه رفتن بیشتر در معرض دید قرار می‌گیرد.

چکمه‌های بلند تقریباً تجهیزات ضروری برای زمین‌های سخت‌تر، کوه‌های مرتفع، کوه‌ها و کوه‌های مرتفع هستند، جایی که ما در معرض صخره‌های مرطوب و غیره هستیم.

کفش‌هایی که برای زمین راحت‌تر هستند، نرم، قابل تنفس، راحت و سبک هستند.

به عنوان یک قاعده، اینها کفش های کم یا نیمه بلند هستند که برای سفر، پیاده روی، کوهنوردی و فعالیت های غیررسمی مشابه در نظر گرفته شده است.

کف آنها بهتر است و بنابراین راحت تر و نرم تر از مدل های برای زمین های متوسط ​​و سنگین است.

این کفش ها محافظ اضافی برای لاستیک ندارند و از مواد سبک و قابل تنفس ساخته شده اند، برخی از مدل ها دارای ممبران ضد آب هستند.

شما می توانید بین کفش های کوهنوردی، کفش های پیاده روی و کفش های کوهنوردی سبک انتخاب کنید.

کفش‌ها با کفش‌هایی که برای زمین‌های سخت‌تر هستند تفاوت دارند، زیرا ظاهراً سبک‌تر و حجم‌تر هستند و زیره‌های پایین‌تری دارند.

این کفش ها در بین کوهنوردانی که در سفرهای گاه و بیگاه پیاده روی می کنند و کسانی که در ارتفاعات مرکزی و تپه های اطراف پیاده روی می کنند، محبوبیت بیشتری دارد.

این کفش‌ها سنگین‌تر از آنچه در بالا توضیح داده شد، بالاتر از مچ پا هستند و زیره خشن‌تری دارند.

کفش ها از پا در برابر ضربه های خارجی محافظت می کنند، آنها می توانند با هر سطحی سازگار شوند و همچنین انعطاف لازم برای یک صعود خوب را به ارمغان می آورند.