خیاطی پتو یک نفره ساده ای با پر قو برای دخترش ساخت

با توجه به اینکه بسیاری از مردم در مورد مزایای پتو یک نفره ساده برای کودکان هیجان زده اند، یافتن جنبه های منفی در مورد آنها دشوار است.

اما همیشه چند نکته وجود دارد که باید هنگام سنجش مزایا و معایب آن را در نظر داشته باشید.

“وزن” در نام درست است، بنابراین جای تعجب نیست که بردن این پتوهای سنگین با خود در تعطیلات دشوار باشد. اگر شما یا فرزندتان نمی‌توانید بدون پتوی سنگین زندگی کنید، حمل و نقل ممکن است ارزشش را داشته باشد.

به خصوص اگر در حال پرواز هستید، سرمایه گذاری روی یک لپ پد وزنی را نیز در نظر بگیرید – این کار باعث صرفه جویی در زمان و دردسر در حین حمل بار و عبور از خط امنیتی می شود.

پتو

ایراد احتمالی دیگر؟ برخی از افراد اظهار داشته اند که هنگام صبح به سختی از رختخواب خارج می شوند. راحتی و وزنی که این پتوها فراهم می کنند می تواند حتی بزرگترین “فرد صبح” را به ماندن در رختخواب در تمام روز وادار کند.

یک چیز دیگر که باید در نظر بگیرید: قیمت. بسته به اندازه، پارچه، پرکننده و شرکتی که آنها را می فروشد، پتوهای وزنی ممکن است بیش از 200 دلار قیمت داشته باشند.

مردم قطعاً برای چیزهای بدتر در زندگی پول کم کرده اند (مانند سرمی که به نظر می رسد فقط روی گونیث پالترو کار می کند). اما مهم است که بدانید پتوهای وزن دار نباید در دسته بندی «خرید فوری» بودجه شما قرار گیرند.

به گزارش اسپکتروم، اگرچه افراد مبتلا به اوتیسم طیف گسترده ای از علائم را در سطوح مختلف نشان می دهند، اما تا 86 درصد از آنها مشکل خواب دارند.