خرید تینر صنعتی توسط تاجر سعودی در مرز ایران!!!

مینرال الکل و تینر رنگ حلال های ضروری برای رقیق کردن رنگ های روغنی، لکه ها و لاک ها و همچنین برای تمیز کردن تجهیزات رنگ و مواد روغنی هستند.

رنگ‌های لاتکس مبتنی بر آب تکامل یافته‌اند و در خانه‌ها رایج‌تر شده‌اند – تا جایی که محصولات مبتنی بر روغن که به مواد معدنی یا رقیق‌کننده رنگ نیاز دارند کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با این حال، برخی از نقاشان حرفه‌ای و کسانی که خودتان آن را انجام می‌دهند، رنگ‌های روغنی را به دلیل توانایی آن در خود تراز شدن و بدون رگه ماندن ترجیح می‌دهند.

بعلاوه، بسیاری از لکه ها و لاک ها همچنان بر پایه روغن هستند؛ آب را نمی توان به عنوان حلال برای هیچ یک از این محصولات استفاده کرد.

آیا بین الکل معدنی و تینر صنعتی تفاوتی وجود دارد؟ اگر چنین است، هنگام رنگ آمیزی، لکه گیری یا تمیز کردن، کدام یک از این دو را باید خریداری کنید؟

الکل های معدنی از 100 درصد تقطیر نفتی ساخته می شود و هیچ افزودنی ندارد، مواد معدنی یک محصول تمیز و شفاف است که برای رقیق کردن رنگ های روغنی استفاده می شود.

تینر

همچنین می توان از آن برای نازک کردن یا تمیز کردن لکه ها و لاک ها و همچنین برای تمیز کردن لکه های روغن یا ریختن آن استفاده کرد.

هنگام رقیق کردن رنگ با الکل معدنی خالص، با 4 اونس الکل معدنی در هر گالن رنگ شروع کنید.

فقط به رنگ روغنی اضافه کنید و هرگز به رنگ پایه آب اضافه نکنید؛ رنگ های مبتنی بر آب (اکثر رنگ های اکریلیک-لاتکس که اکنون فروخته می شوند) نازک شده و با آب تمیز می شوند.

تینر رنگ مبتنی بر الکل های معدنی اغلب با افزودنی هایی مانند تری متیل بنزن (بنزن) مخلوط می شود.

گاهی اوقات، تینر رنگ، الکل های معدنی بدون افزودنی نیز می باشد، برخی از تینرهای رنگ حتی روی قوطی “ساخته شده با مواد معدنی” را تبلیغ می کنند.

مهم است که به یاد داشته باشید که تینر رنگ عملکرد محصول را توصیف می کند، نه لزوما آرایش آن را؛ بنابراین، تینر رنگ اساساً می تواند هر چیزی باشد که رنگ را رقیق کند.

حتی محصولات مبتنی بر مرکبات یا سقز که از درختان کاج به دست می‌آید را می‌توان رقیق‌کننده رنگ نامید.

از آنجایی که آب رنگ های لاتکس مبتنی بر آب را رقیق می کند، آب را نیز می توان رقیق کننده رنگ نامید.

چهار اونس رقیق کننده رنگ در هر گالن رنگ روغنی معمولاً نقطه شروع توصیه شده است. موارد بیشتری را می توان اضافه کرد.