حوله ست عروس داماد منجر به بهم خوردن عروسی شد!!!

حوله های پروتئینی سویا با فیبر سویا و آکریلونیتریل ترکیب شده اند، این حوله ها حاوی مولکول های پروتئینی با گروه های آبدوست مانند گروه های آمینه و گروه های هیدروکسیل هستند.

این حوله ست عروس داماد براق هستند،در لمس صاف و دارای خاصیت ارتجاعی هستند.این محصولات مراقبت های بهداشتی و زیبایی زیبایی هستند.

حوله های الیاف پروتئین شیر از ابزارهای علمی و فناوری برای حل کردن اجزای پروتئین شیر به الیاف استفاده می کنند به طوری که الیاف حاوی اسانس شیر غنی است که اثرات تغذیه ای و سلامتی بر روی پوست انسان دارد و رطوبت پوست را تامین می کند و محصول خوبی برای پوست افراد است.

الیاف ابریشم یک فیبر پروتئینی است که از کرم ابریشم چریسالیس استخراج می شود.

فیبروئین ابریشم حاوی 18 نوع اسید آمینه مشابه پوست انسان است که اثر نگهداری و مرطوب کنندگی خوبی بر روی پوست دارد.

حوله

حوله ای که با حل همزمان فیبروئین ابریشم و پلی وینیل الکل در پروتئین شفیره ساخته شده است دارای درخشندگی ابریشم و جذب رطوبت و لطافت ویسکوز بوده و وظیفه مراقبت و مراقبت از پوست را بر عهده دارد و همچنین درجه برتر حوله ها می باشد.

فیبر ذرت توسط نشاسته ذرت برای تولید اسید لاکتیک تخمیر می شود و سپس به فیبر پلی لاکتیک اسید سنتز می شود.

این فیبر مصنوعی به طور طبیعی تجزیه پذیر و سازگار با محیط زیست با ویژگی های باکیفیت استریلیت، بهداشت و حفاظت از محیط زیست است. این حوله دارای خاصیت چسبندگی، صافی و جذب رطوبت قوی است.

از زمان های قدیم، مردم از ظرافت یشم برای مرطوب کردن پوست خود استفاده می کردند.

مواد معدنی غنی در یشم حاوی عناصر کمیاب خاصی است که می تواند گردش خون را بهبود بخشد، متابولیسم را بهبود بخشد، خستگی را از بین ببرد، ذهن را تازه و مغز را تقویت کند.

یشم تا حد نانومتر خرد شده و به محلول ریسندگی الیاف اضافه می شود تا بدن انسان احساس خنکی، طراوت و شادابی کند و همچنین خستگی را از بین می برد و قدرت بدنی را بازیابی می کند.