بستر دریا مکانی برای تهیه سنگ مرمر دگرگون شده

از هاله درخشان تاج محل گرفته تا کف محقر حمام خانه شما، مرمر یکی از مورد احترام ترین و مفیدترین مواد طبیعی در جهان است. سنگ مرمر دیوید میکل آنژ، بنای یادبود واشنگتن و کلیسای دومو فلورانس است. همچنین ماده اولیه ضد اسید Tums است.

هر تابلوی پیام طراحی آشپزخانه را تنظیم کنید و با شکاف شدیدی در مورد کاربرد سنگ مرمر مواجه خواهید شد. برخی از مردم رویای طراحی آشپزخانه بدون سنگ مرمر را ندارند.

دیگران این انتخاب را تقبیح می کنند و به نقص و شکنندگی سنگ مرمر اشاره می کنند. بسیاری از آنها در وسط گیر افتاده اند: عاشق جذابیت مقاومت ناپذیر سنگ مرمریت آباده ممتاز هستند، اما مطمئن نیستند که برای شرایط آنها انتخاب مناسبی است یا خیر.

در تلاش برای ایجاد ماده “عالی”، لشگرهای محصولات مصنوعی ادعا می کنند که “درست مانند سنگ مرمر” به نظر می رسند، اما علاقه مندان به سنگ مرمر تحت تاثیر قرار نمی گیرند. تعداد کمی از سنگ ها می توانند با درخشش گرم، رنگ های روان، بی زمانی و اصالت سنگ مرمر مطابقت داشته باشند. دلیل خوبی وجود دارد که این سنگ برای بیش از 5000 سال مورد استفاده قرار گرفته است.

سنگ مرمر یک سنگ دگرگونی است. زمانی نوعی سنگ متفاوت بود و سپس با تغییر شرایط دگرگون شد. قبل از اینکه سنگ مرمریت مشکی تبدیل به مرمر شود، ابتدا سنگ آهکی است که در سواحل و کف دریاهای گرمسیری تشکیل می شود.

سنگ آهک تجمعی از پوسته ها، قطعات صدفی، پوسته های ریز میکروسکوپی و پوسته های حل شده است. بسته به شرایط موجود در یک ساحل یا دریا خاص، رسوبات صدفی سنگ آهک ممکن است با لایه‌هایی از خاک رس یا عدسی‌هایی از ماسه نقطه‌گذاری شود. اما به طور کلی، سنگ آهک مجموعه ای از بقایای پوسته است که از ماده معدنی کلسیت ساخته شده است.

توده‌های استوایی که سنگ آهک را به وجود می‌آورند، برای همیشه آرام نمی‌مانند. اقیانوس ها اساساً تسمه نقاله زمین شناسی هستند. کف اقیانوس به آرامی از مرکز جدا می شود و در لبه ها در زیر قاره ها می لغزد و به تدریج نقشه جهان را مرتب می کند.

هنگامی که یک بستر سنگ مرمریت هرسین به داخل پوسته زمین کشیده می شود، گرمای اضافی دانه های کلسیت را تغییر می دهد و آنها را محکم به هم می جوشاند. عمل دینامیکی لایه‌های سنگ در حین دفن شدن، پیچ خوردگی، و رانده شدن به اطراف باعث می‌شود که لایه‌های مسطح اولیه خمیده، کمانش و به هم بچرخند. سنگ در این حالت گرم ذوب نمی شود.

این به سادگی گرم و منعطف است، دقیقاً مانند یک شکلات که در جیب شما مانده است. این فرآیند گرم کردن و تاب برداشتن، مسئول زیبایی شناسی علامت تجاری سنگ مرمریت طوسی است که باندهای رنگی به خوبی روان است. چرخش‌های خاکستری در سنگ مرمر به سادگی لایه‌های سفالی هستند که تا می‌شوند، آغشته می‌شوند و دوباره در سنگ مرمر تا می‌شوند، مانند نوار شکلاتی که در بستنی ریپل فاج تزریق می‌شود.

  • منابع:
    1. A seabed, transformed
  • تبلیغات:
  1. اخذ نمایندگی آبلیمو 1 لیتری شیشه ای

  2. باربند وانتی که از لوله پلیکا ساخته شده است!

  3. فروشگاه فروش دستگاه صنعتی سبزی خردکن

  4. قیمت عمده سطل پلاستیکی در اصفهان