برش و مراقبت پس از آن

به‌جای هایلایت‌های واقعاً خطی یا امبره با شیب مشخص از تیره به روشن، هافاینز «پانل‌هایی» از هایلایت‌ها را توصیه کرد که در لایه‌ای از مو درست زیر بیرونی‌ترین لایه متمرکز شوند. او می‌گوید: «این یک برداشت مدرن‌تر و به‌روزتر از نکات برجسته سنتی است و از ombre الهام می‌گیرد. “به این ترتیب، رنگ موی لاکچری طبیعی شما وجود دارد، با نکات برجسته.

از داشتن آن خط ریشه واقعاً متمایز جلوگیری می کند، و با رشد آن ترکیب می شود و عالی به نظر می رسد.
همانطور که هافینز روی این تابلوهای رز مشکی می‌کرد، به جای اینکه سمت راست و چپ کاملاً یکدیگر را منعکس کنند، محل قرارگیری را به چشم می‌پوشاند. او می‌گوید: «من طرفدار رنگ‌های نامتقارن هستم.

“درباره آن فکر کنید: وقتی خورشید موهای شما را روشن می کند، این کار به طور منظم اتفاق نمی افتد!” این اثر واقعاً طبیعی به نظر می رسد، مانند خورشید که همه چیز را به وجود آورده است. از آنجایی که من چتری کامل دارم، Hoffhines همچنین یک پانل درست در زیر لایه بالایی به آنجا اضافه کرد تا کمی پاپ بیشتر شود.

اگر برای هماهنگی با رنگ خود اصلاح می کنید، ممکن است چند لایه را در نظر بگیرید. برای اینکه تکه‌های تازه رنگ‌شده‌ام بدرخشند، هافاینز چند لایه دیگر، به‌ویژه به سمت جلو، اضافه کرد. سپس توصیه کرد چند روز قبل از شامپو زدن صبر کنید و سپس از شامپوی نگهدارنده لباس بلوچی استفاده کنید (برای چند انتخاب به محصولات ویژه مراجعه کنید).

هافاینز می‌گوید: «وقتی شستشو می‌دهید، شامپو و آب هر دو می‌توانند کوتیکول مو را دوباره باز کنند و این می‌تواند کمی رنگ را تغییر دهد. اما، او توضیح می‌دهد، باید انتظار داشته باشید که رنگ در هفته‌ها – حتی روزهای – پس از انجام آن تغییر کند. او می گوید: «این طبیعی است. “این همیشه قرار است اتفاق بیفتد. نور خورشید موهای شما را اکسید می کند که کمی سایه را تغییر می دهد. حتی اگر در حین رانندگی در ماشین فقط آفتاب می‌گیرید، این کار انجام می‌شود.»

دلیل بیشتری برای استفاده از رنگ است که پیش‌بینی می‌کنید کمی تغییر کند، درست است؟ اگر رب انار را آزمایش کرده اید – ظریف یا پررنگ – در نظرات به ما نشان دهید!

  • منابع:
    1. The Cut and After Care
  • تبلیغات:
    1. طراحی آینده ی لوله پلی اتیلن
    2. روغن بنفشه ای که می تواند گروه خون شما را تغییر دهد!
    3. داستان زرشک در دشت لوت!
    4. چگونه با مایع دستشویی پسوریازیس را درمان کنیم؟