با خرید کفش چرم اسپرت زنانه یک جفت کفش مردانه چرم طبیعی هدیه بگیرید

هدف اصلی این مطالعه انجام ارزیابی زیست محیطی زنجیره تولید کفش چرم اسپرت زنانه مطابق با استانداردهای ISO 14,040-14044 (ISO, 2006a, 2006b) است. به طور خاص، مطالعه LCA با هدف شناسایی موارد حیاتی SC از نظر تأثیرگذارترین شرکت‌ها، مراحل/فعالیت‌های تولید و مواد است. سه سناریوی تولید واقعی جایگزین نیز برای یافتن بهترین ترکیب تولید به سمت یک زنجیره تولید پایدارتر شبیه سازی شده است.

نتایج باید در ابتدا برای شرکت‌های درگیر برای درک پروفایل‌های زیست‌محیطی فعلی‌شان و اولویت‌بندی استراتژی‌های بهبود ممکن جالب باشد. همچنین، این مطالعه می تواند به عنوان مرجع توسط سایر شرکت های درگیر در تولید کفش برای معیار عملکرد زیست محیطی آنها استفاده شود.

با توجه به استانداردهای ISO ذکر شده در بالا، واحد عملکردی (FU) را می توان به عنوان مقدار معادل محصول، خدمات یا تابع فرآیند تعریف کرد که یک واحد مرجع برای مقایسه سیستم های مختلف ارائه می دهد.

در این مطالعه، FU به عنوان “تولید 1 جفت کفش مردانه چرم طبیعی” تعریف شده است. بسته بندی در واحد عملکردی در نظر گرفته شده گنجانده شده است، زیرا نشان دهنده بخش غیرقابل تقسیم محصول فروخته شده است. برای تجزیه و تحلیل، تولید یک تولید کننده کفش چرمی واقع در مرکز ایتالیا و SC آن در نظر گرفته شد.

به طور کلی، SC را می توان به عنوان شبکه ای از شرکت ها تعریف کرد که با تبادل مواد و اطلاعات برای رسیدن به یک هدف مشترک همکاری می کنند: تولید مواد، کالاهای نیمه تمام و محصولات نهایی.

در مورد SC در نظر گرفته شده، هدف نهایی ساخت کفش های چرمی است و مراحل اصلی درگیر اساساً تولید مواد اولیه، مونتاژ اجزای نیمه تمام، مونتاژ کفش، و توزیع محصول نهایی، استفاده، و پایان عمر. یکی از ویژگی های SC
کفش چرم طبی درگیر شدن چندین شرکت (معمولاً شرکت های کوچک و متوسط) متخصص در تولید مواد مختلف، قطعات نیمه تمام و اجزاء و یا حتی در انجام وظایف خاص (مانند برش چرم) است. ، تحقق تزریق پلاستیک، تکمیل محصولات).

SC در نظر گرفته شده از فرآیند کشاورزی، به ویژه از دام های گونه های مختلف جانوری (گاو، گوسفند، بز، خوک، یا حیوانات عجیب و غریب به عنوان کروکودیل) شروع می شود. پس از فرآیند کشتار، پوست های تازه (ضایعات صنایع گوشت و شیر) با استفاده از نمک دریایی معمولی نگهداری می شوند و/یا خشک می شوند، هم به طور طبیعی و هم از طریق استفاده از هوای سرد.

این مرحله برای جلوگیری یا حداقل کاهش سرعت تخریب که کفش چرم طبیعی مردانه را برای کاربردهای متوالی غیرقابل استفاده می کند ضروری است.

  • منابع:
    1. Material and method of leather shoes make
  • تبلیغات:
    1. براق کردن کاشی آشپزخانه با استفاده از روغن موتور
    2. خرید مستقیم براق کننده قلع
    3. مرجع پخش پمپ آبیاری باغ
    4. مرکز پخش نرمه گندله سنگ آهن