اعتراض برای جلوگیری از استفاده پوست خرس برای ساخت پرده

طومارهایی که خواستار این تغییر هستند تاکنون بیش از 80000 امضا جمع کرده و از حمایت لژیونی از چهره های مشهور برخوردار شده است. گری اسطوره لستر اکنون آخرین کسی است که خواستار تغییر است.

به عنوان بخشی از کمپین خود، PETA می‌گوید که نگرانی‌های رفاهی جدی برای خرس‌هایی دارد که در ساخت کلاهک‌ها از پوست خرس نقش دارند. آنها بر این باورند که برخی از خرس‌هایی که از خز آنها برای روسری استفاده می‌شود، چندین بار تیراندازی می‌شوند و در این روند مرگ‌های آهسته را تحمل می‌کنند.

گری اسطوره لستر اکنون از کمپین حمایت کرده و طومار را امضا کرده است. او از هر کسی که می‌خواهد کلاه پوست خرس واقعی بپوشد، ابراز شوکه کرد.

امضا شده است، اگرچه عصبانی است که به دادخواست نیاز دارد. چرا می خواهید یکی خرس مرده را روی سرش بگذارد؟» او گفت.

از دیگر چهره‌های معروفی که از این کمپین حمایت می‌کنند، می‌توان به ستاره‌های Faye Winter و Teddy Soares اشاره کرد. فی حتی با یک خرس که عفت خود را پوشانده بود برهنه ژست گرفت تا آگاهی خود را نسبت به این موضوع افزایش دهد و از مردم خواست که «به خرس نشان دهند که چقدر برایت اهمیت دارد».

وزارت دفاع از استانداردهای اخلاقی بقیه افراد جامعه مستثنی نیست. برای اینکه این نماد ملی به گونه‌ای ماندگار شود که جامعه مدرن را تجسم کند، باید با خز مصنوعی جایگزین شود.

سخنگوی وزارت دفاع گفته بود: «خرس ها هرگز به سفارش وزارت دفاع شکار نمی شوند. تامین کنندگان ما پوسته هایی را تهیه می کنند که توسط مقامات کانادایی پس از کشتار مجاز به عنوان بخشی از برنامه ای برای مدیریت جمعیت خرس وحشی در دسترس است.

پوست خرس که برای کلاه‌های تشریفاتی گارد ملکه استفاده می‌شود، محصولات جانبی این کشتارهای مجاز است، برخلاف خزهایی که از حیواناتی که تنها برای این منظور پرورش داده می‌شوند، برداشت می‌شوند. بنابراین، هر گونه کاهش در تعداد پوست های خرس خریداری شده توسط وزارت دفاع مساوی با کاهش تعداد خرس های معدوم شده نخواهد بود.»

  • منابع: