آرایشگری که روی تاب اسباب بازی کودک موهای مشتری را کوتاه می کند!!

صرف زمان بازی بدون ساختار روی تاب اسباب بازی کودک و سایر تجهیزات زمین بازی به کودکان کمک می کند تا یاد بگیرند که به اشتراک بگذارند، به نوبت با یکدیگر تعامل داشته باشند.

آنها با هم بازی می‌سازند و به گونه‌ای اجتماعی می‌شوند که به مغزشان کمک می‌کند یاد بگیرد که چگونه با سایر کودکان هم سن خود رفتار کند.

برای یک والدین، به نظر می رسد که آنها مانند افراد دیوانه در حال دویدن هستند.

اما آنچه در واقع اتفاق می افتد این است که کودکان در حال تمرین برقراری ارتباط با یکدیگر، بیان کلامی ایده ها و علایق خود هستند و یاد می گیرند که چگونه برای رسیدن به یک هدف مشترک با یکدیگر همکاری کنند.

تاب

حتی زمانی که این تعامل ضعیف می‌شود و درگیری در زمین بازی رخ می‌دهد، کودکان هنوز یاد می‌گیرند که چگونه با تعارض کنار بیایند و وقتی همه چیز آنطور که برنامه‌ریزی کرده‌اند پیش نمی‌رود، همکاری کنند.

چگونه swinging به طور خاص این کار را انجام می دهد؟ اینگونه در مورد آن فکر کنید – کودک شما به زمین بازی می رسد و مستقیماً به سمت مجموعه تاب می رود.

اما تاب ها همه اشغال شده اند، کودک شما منتظر لحظه ای می ایستد که کودک دیگری از تاب ها پایین بیاید و به سمت میمون ها یا سرسره برود.

در این لحظه، آنها هم صبر را تمرین می کنند و هم اینکه چگونه نوبتی بگیرند، سپس، یک تاب در دسترس می شود.

کودک شما درست می پرد، به کودکی که در تاب کنار تاب اوست نگاه می کند و می گوید: “بچا من می توانم بالاتر از تو تاب بخورم!”

دقیقاً همینطور، دو کودک در حال مسابقه هستند تا ببینند تاب چه کسی می تواند بالاتر برود. این بازی خلاقانه و به رهبری کودکان به آنها این امکان را می دهد که دوستان جدیدی پیدا کنند و با هم برای رسیدن به یک هدف مشترک کار کنند.